بیکران

همنوایی معمولا شبانه ارکستر احساسات، با بوی دارچین و نعنا

دختر دماغ گوجه ای، دخت مریخ گشته و فعلا به سیاره ای دیگر کوچیده است.

سلام، حقیقتا چند وقتی است که دارم در کانالی مینویسم و حقیقتا دلم برای آدم های بلاگ تنگ شده است و چند وقتی است که میخواستم بیایم اینجا و از خودم نشانی بدهم. ولی فعلا قصد نوشتن در اینجا را ندارم، اتفاق کم نیفتاده. آن رشته محبوبم، مردم شناسی ( انسان شناسی ) را در دانشگاه محبوبم قبول شده ام، دماغم دیگر گوجه ای نیست، موهایم را کوتاه کرده ام و در دانشکده علوم اجتماعی عجیب عزیزم هنوز نتوانسته ام رفیق نوی صمیمی بیابم. درگیر دیوهای درونی زیادی هستم که نمی دانم باید با آن ها چه کنم و هر چندر چاهی عمیق، حبابی مضحک فرو می روم. اینجا مینویسم تا ذوقهایم را فراموش نکنم و بیشتر از این روابطم با حوالی ام نازک نشود. مطمئن نیستم که دارم کار درستی میکنم یا نه اما اگر اینجا را می خوانید و باهم در ارتباط بوده ایم از دیدنتان آن سو هم خوشحال خواهم شد. عنوان کانال از دخت مریخ به دیو دیوانه است  و با @dokhtmerikh هم میتوانید پیدایش کنید.

امیدوارم که اینجا هم بتوانم بیشتر بنویسم، اگر بشود

دوستدار شما. دختر دماغ گوجه ای سابق، دخت مریخ حاضر، شیدا

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۰۲ , ۱۷:۵۶ کـــوالـای خستــــــه

من امیدوارم اینجا بازم بیشتر بنویسی عزیزم🥺💓

چه جالب !!✨️ وقتی یکی رشته ی مورد علاقه اش رو قبول میشه معمولا باید رخ از وجود نشناسه  و بشاش و چابک مثل آهو جست و خیز کنه!🎉😂البته از نظر من🙄😅😂 ولی خوب بسپارش به زمان بالاخره دوست ها پیدا میشن~ بماند من کلی دوست پیدا می کنم و خوب می تونی این راه رو در پیش بگیری که به جای اینکه منتظر باشی خودت گام برداری!😁☝️ البته جایز به گفتن هست که دوست درست انتخاب کردن بسی مشکل و دشوار است😔 با همه میشه راحت دوست شد ~

آیت خیلی جذابه که وارد رشته ی مورد علاقه ات شدی عزیزم مبارک باشههه😍😍😍👏👏

شیرنیه  مااا~~ یادتت نرهههه~~ بوسهه~~ رو لوپ ~~ پاک نشههه~~ گل واسه من معطرههه~~😐 ببخشید من باز تبل و دوهول و شادیانه  راه انداختم😅🙏

اشکالی نداره بپرسم که ترم چند هستید ؟*-*

دخترم چرا یادمان رفت هم را ببینیم این دو ترمی که تهران بودیم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گمگشته در شب پرستاره
گردشگر در سطر های کتاب
جستجوگر در دنیای بی انتهای فکر
غرق شده در سرزمین خیال
درک شده در کلمات سرشار ار احساس

و ما اشرفان مخلوقات، روح و فکر بیکران داریم، اگر در زندان بیهودگی ها حبسشان نکنیم :)

Designed By Erfan Powered by Bayan