بیکران

همنوایی معمولا شبانه ارکستر احساسات، با بوی دارچین و نعنا

این من هستم

دعوت شده از سوی ریحانه السادات

 

1- دوست دارم از راه های مختلفی مثل کتاب ها، فیلم ها، بازی ها و آهنگ ها و سفر کردن دنیاهای مختلفو تجربه کنم.

2- تیپ شخصیتی من INFJ یا حامی هست.

3- همنشینی با آدم هایی که ذهن و قلب پیچیده دارند رو دوست دارم.

4- من در خودم و روزگار گمشده ام.

 

اطلاعات بیشتر و شرکت در چالش : اینجا

دعوت می کنم از  free bird ، فاطمه ، مهناز ، استیو

سلام 

این از چالش‌های بیانی هست ؟ یا خودت همینجوری نوشتی.؟ 

منهم مثل مورد چهارم در روزگار چه گذشته و چه حال و چه آینده ، گمشده ام. 

جالب بود. موفق باشی. 

سلام
چالشش مختص به بیان نیست و بقیه سرویس های وبلاگنویسی رو هم شامل میشه مثل اینکه.
خوشبختم :)
ممنون، شما هم همینطور :)

سلام :)

اون بخش infj نظرمو جلب کرد گفتم بیام اعلام حضور کنم منم infj ام.

با همه چیزایی که گفتی موافقم نمیتونم بگم مثلا خصوصا سومی چون همه شون خیلی درموردم صدق می کنن :)

سلام :)
خوشبختم، چه خوب ^_^

منم enfj هستم :)

خوشبختم :)

خوشبختم متقابل :))

به نظرم از جملاتی که در قسمت "درباره من" نوشتی هم می شد استفاده کرد. :دی

اصلا درباره جملات " درباره من " صحبت نکنیم بهتره.😅 هر روز بهش سر میزنم میگم خب یه چیزی مینویسم یکم خیره میشم صفحرو میبندم :دی

ممنوون بابت دعوت! ببینم اصلا چیزی به ذهنم می‌رسه با این همه شرایط سخت =/

 

2. هم تیپ‌ایم :دی

الان دیدم پستشو گذاشتین، برم بخوونم:))

2. عه خوشبختم D:

چه خوب، منی هستی :)

ممننونن، خوب میبینین :)))

دقیقا.منم همینطور

intpام

با اون دو مورد دیگه هم همذات پنداری کردم.جالبه معمولا با چیزایی که نوشتن حس نزدیکی نمیکنم

:)))
وقتی کسی بهم میگه که با حرفام همذات پنداری میکنه، و حالا با من بودنم، یه ذوق سرخابی رنگ میفته تو جونم :))

سلام دختر دماغ گوجه‌ای

مرسی که شرکت کردی دوست خوبم

اسمت رو توی لیست گذاشتم

منم کتاب خیلی دوست دارم

سلام
ممنون از شما به خاطر برگزاری چالش :)

عه منم INFJ ام ! *-*

خیلی جذابه که توی دور و برم کسی که هم تیپم باشه پیدا نکردم ولی اینجا چند نفر بودن ! *-*

فکر کنم بیشتر درونگرا ها وبلاگ میزنن =))

این قضیه به نظرم خیلی جذابه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
گمگشته در شب پرستاره
گردشگر در سطر های کتاب
جستجوگر در دنیای بی انتهای فکر
غرق شده در سرزمین خیال
درک شده در کلمات سرشار ار احساس

و ما اشرفان مخلوقات، روح و فکر بیکران داریم، اگر در زندان بیهودگی ها حبسشان نکنیم :)

Designed By Erfan Powered by Bayan